boardiran,host,domain,IT,Cpanel,بردایران,هاست,دامنه,رایگان,ارزان,رایانه,شبکه,پشتیبانی,فروش,زن,خدمات,پشتیبانی,mp3,download,دانلود,عکس,داستان

بردایران

  • امروز : چهارشنبه, 30 آبان 1397
 
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  • blue color
  • blue color
  • blue color
 

تبلیغات

نمایندگی

توسط: Admin در 25 اردیبهشت 1393
کاربرگرامی ، نمایندگی پیامکی شرکت بُردایران به دو نوع تقسیم میگردد :

 *  نمایندگی مستقل
*   نمایندگی یا بازاریابی درصدی
 
 توضیحات نمایندگی مستقل به شرح زیر می باشد
 در نمایندگی مستقل شما میتوانید همانند شرکت بُردایران ، سرویس های پیام کوتاه ارائه نمایید . در این نوع نمایندگی ، نماینده میتواند پنل هایی دقیقا مشابه با پنل کاربران بُردایران ، به کاربران خود اختصاص داده و برای کاربران خود دسترسی و خطوط اختصاصی تعیین نماید .
 
برای اینکه بهتر با این نوع نمایندگی آشنا شوید به موارد زیر توجه نمایید :

*   نماینده بابت فروش پنل اول شرکت بُردایران هیچ مبلغی پرداخت نمی کند .
*   نماینده میتواند با دامنه یا ساب دامنه اختصاصی خود از سامانه استفاده کند .
*   نماینده میتواند با لوگوی اختصاصی خود از سامانه استفاده کند .
*   در هیچ کجای سامانه نامی از شرکت بُردایران برده نخواهد شد و کاربران شما، تنها اطلاعات و نام و لوگوی شما را خواهند دید .
*   برای هر نماینده در پنل اول ، یک دامنه IR. رایگان ثبت میگردد .
*   نماینده میتواند قسمت بسته ها ، دسترسی بسته ها ، قیمت خطوط اختصاصی را در پنل مدیریت خود برای کاربران خود تعیین نماید .
*   نماینده نیازی به تهیه فضای میزبانی وب نداشته و فضای نا محدود در اختیار ایشان قرار میگیرد .
*   با کلیه نمایندگان قرارداد کتبی تنظیم خواهد شد و سپس سرویس نمایندگی فعال میگردد .
*   نماینده مجاز به فروش پنل به صورت رایگان نمی باشد .
*   نماینده مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارد .
*   نماینده مجاز به فروش پنل ، زیر قیمت های موجود در شرکت بُردایران را ندارد .
*   نماینده مجاز به فروش خطوط اختصاصی ، زیر قیمت های موجود شرکت بُردایران را ندارد .
*   نماینده موظف به مطالعه و عمل به قوانین بُردایران می باشد .
*   نماینده موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود می باشد .
*   نماینده موظف به احراز هویت تک تک کاربران خود بوده و می بایست مدارک کلیه کاربران خود را تکمیل نماید .
*   نماینده موظف به توجیه کاربران خود در مورد ارسال های غیر مجاز و قوانین مربوطه می باشد .
در صورت محرز نشدن هویت کاربر متخلف مسئولیت تمامی ارسال ها بر عهده ی شخص نماینده بوده و مشخصات کامل نماینده به حراست همراه اول جهت بازرسی ارسال خواهد شد .
*   نماینده دارای پشتیبانی فنی از سمت بُردایران می باشند .
*   پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی ( بالای ۱۸ سال ) ارائه می گردد .
*   کلیه خدمات و هزینه ها ( اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی ) به صورت سالیانه میباشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید خواهد بود .
 

 جهت مشاهده تعرفه خطوط اختصاصی نمایندگان کلیک کنید.
 جهت مشاهده توجیه اقتصادی کلیک کنید.
 
هزینه پنل نمایندگی ( مستقل ) به شرح زیر می باشد :

 
شماره پنل نمایندگی :
تعرفه ارسال پیامک اپراتور 2000*
تعرفه ارسال پیامک اپراتور 1000*
تعرفه ارسال پیامک اپراتور 5000
ارسال پیامک اپراتور 1000 و 3000
تعرفه ارسال پیامک اپراتور 2000
ارسال پیامک اپراتور 021 (خط ثابت)
تعرفه ارسال پیامک بین المللی
پشتیبانی
Plane 1
150,000  تومان
پنل 3
94 ریال
94 ریال
80 ریال
103 ریال
103 ریال
113 ریال
ندارد
24 ساعته
Plane 2
150,000  تومان
پنل 2
89 ریال
89 ریال
75 ریال
98 ریال
98 ریال
109 ریال
ندارد
24 ساعته
Plane 3
220,000  تومان
پنل 3 و 2
84 ریال
84 ریال
74 ریال
94 ریال
94 ریال
104 ریال
ندارد
24 ساعته
Plane 4
500,000  تومان
پنل 1
79 ریال
79 ریال
72 ریال
89 ریال
89 ریال
99 ریال
ندارد
24 ساعته
Plane 5
700,000  تومان
پنل 1 و 2 و 3
75 ریال
75 ریال
70 ریال
85 ریال
88 ریال
89 ریال
950 ریال
24 ساعته
 



در بُردایران بر روی تعرفه ارسال پیامک ، مالیات دریافت نمی شود .

تگ‌ها: نماینده, نمایندگی, ارسال, بُردایران, کاربران, پیامک, اختصاصی, تعرفه, اپراتور, ساعته, تومان, Plane, مستقل, میتواند, نماید, هزینه, ندارد, سامانه, دامنه, خواهد

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.