boardiran,host,domain,IT,Cpanel,بردایران,هاست,دامنه,رایگان,ارزان,رایانه,شبکه,پشتیبانی,فروش,زن,خدمات,پشتیبانی,mp3,download,دانلود,عکس,داستان

بردایران

  • امروز : سه شنبه, 22 آبان 1397
 
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  • blue color
  • blue color
  • blue color
 

تبلیغات

عیب بابی شبکه

توسط: Admin در 27 اردیبهشت 1393
 عیب یابی ، نگهداری و پشتیبانی شبکه
  • نیاز کسب و کارها به سیستم های کامپیوتری، مقوله ای است که این روزها نمی توان آن را انکار نمود. پردازش و نگهداری داده های انبوه و بهره برداری از امکانات اینترنت را شاید بتوان ساده ترین و در عین حال اساسی ترین کاربردهای تجاری کامپیوترها دانست. از این رو، هرگونه ناکارآمدی و اختلال در عملکرد این سیستم ها، می تواند سازمان را با بحرانی جدی روبرو کرده و پیامدهای جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
 
شرکت بردایران خدمات و پشتیبانی شبکه و کامپیوتر ، وب سایت و دوربین مداربسته را در مراکز مختلف آغاز و تا امروز نیز منشاء خدمات مثبت و متنوع در این زمینه بوده است. بسیاری از مجموعه های طرف قرارداد با وجود دشواری ها و فراز و نشیب هایشان در بخش انفورماتیکی خود، بارها این شرکت را تنها گزینه جهت حل مشکلات خود ارزیابی نموده اند. ثبت مراحل سرویس نگهداری (از درخواست مشتری، تا حل مشکل)، جهت گزارشگیری و برنامه ریزی مدیریتی، از اقدامات نوین بخش پشتیبانی محسوب می گردد.
 

سرعت مراجعه کارشناسان شرکت ارتباط گستر بردایران پس از اولین تماس اگر مهمترین شاخص برای سرویس دهی نباشد از معیارهای پر اهمیت در این مقوله محسوب می شود. شرکت بردایران برای سهولت و تسریع در پشتیبانی ، سیستم اعزام نیرو را در کمتر از 24 ساعت پس از درخواست مشتری در محدوده تهران تضمین می نماید.



 
تحصیلات دانشگاهی در رشته های کامپیوتر و گذراندن دوره های تخصصی کامپیوتر از شرایــــط کارشناسان شرکت جهت حضور در محل متقاضی محسوب می شوند.
 
در کنار بار علمی، اعتماد متقابل و حسن برخورد از موارد مورد تاکید مدیریت در مراجعات کارشناسان میباشد.


ثبت خدمات رایانه ای انجام شده بر روی سیستمها به عنوان سابقه و استفاده در مراجعات بعدی از خدمات ممتاز این شرکت می باشد. تشکیل شناسنامه برای سیستمها و تجهیزات جانبی و درج سابقه سخت افزاری و نرم افزاری، مرجع معتبری برای آنالیز و تعیین استراتژی در آینده است.   


 
 بانک نرم افزاری جامع و تجربه کارشناسان شرکت جهت راهنمایی کاربران در استفاده بهینه از سیستمهای خود موجب افزایش راندمان محموعه های طرف قرارداد می گردد.

 
  • دریافـت فکس در فرمهای مخصوص یا دریافت ایمیل از طریق پر کردن فرم درخواست نیرو در سایت شرکت، راههای مکتوب جهت ارتباط مشتریان با شرکت می باشد.
 

 
 
  • ثبت اطلاعات خدمات سخت افزاری و نرم افزاری،شناسنامه سیستمهاو مشخصات کاربران در بانکهای اطلاعاتی و تهیه گزارشات مختلف مدیریتی.

شرکت بردایران به منظور تضمین کارآمدی سیستم های کامپیوتری و پیشگیری از بروز وقفه در امور کسب و کارها، خدمات تخصصی زیر را به شرکت ها ارائه می نماید و آماده عقد قرارداد نگهداری و پشتیبانی با اشخاص حقیقی و حقوقی، بخش خصوصی و دولتی می باشد:
 

پشتیبانی نرم افزار


  • عیب یابی و رفع نقص سیستم عامل ها و نرم افزارهای عمومی
  • مدیریت سیستم های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم افزاری
  • نصب و پیکربندی سیستم عامل ها و نرم افزارهای عمومی
  • پیگیری پشتیبانی فنی نرم افزارهای اختصاصی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس های نرم افزاری
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم افزارهای عمومی

 

پشتیبانی سخت افزار   


  • عیب یابی و رفع نقص تجهیزات سخت افزاری، پرینترها، اسکنرها و یو پی اس ها
  • مدیریت سیستم های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت افزاری
  • نصب و پیکربندی سخت افزارهای جانبی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه خرید و ارتقا سخت افزارها، سیستم های کامپیوتری، پرینترها، اسکنرها و یو پی اس ها
  • تعمیر تجهیزات سیسکو ، میکروتیک و . . .

 

مدیریت و پشتیبانی شبکه   


  • عیب یابی و رفع نقص تجهیزات active، passive و سرویس های نرم افزاری شبکه کامپیوتری
  • افزایش سرعت شبکه و تست سرعت شبکه با استفاده از ابزارهای مناسب و کارآمد و بهبود شبکه
  • مدیریت شبکه کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی شامل مانیتورینگ شبکه و مدیریت توزیع منابع موجود در شبکه
 

پشتیبانی اینترنت و وب   


  • پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت
  • راه اندازی و پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی
  • مشاوره در زمینه انتخاب، تمدید و ارتقا سرویس اتصال به اینترنت
  • مشاوره در زمینه انتخاب، ثبت و تمدید دامنه های اینترنتی



 


تگ‌ها: پشتیبانی, سیستم, افزاری, مدیریت, زمینه, افزارهای, خدمات, سرویس, مشاوره, کامپیوتری, عمومی, تجهیزات, نگهداری, اینترنت, بردایران, کارشناسان, استفاده, کیفیت, محسوب, کارایی

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.