شـرکت ارتباط گستر بردایران از سال اول تاسیس، خدمات نگهداری و پشتیبانی نرم افزاری را همراه با خدمات دیگر در مراکز مختلف آغاز و تا امروز نیز منشاء خدمات مثبت و متنوع در این زمینه بوده است. بسیاری از مجموعه های طرف قرارداد با وجود دشواری ها و فراز و نشیب هایشان در بخش انفورماتیکی خود ، بارها این شرکت را تنها گزینه جهت حل مشکلات خود ارزیابی نموده اند. خدمات پشتیبانی نگهداری و نرم افزاری (از درخواست مشتری، تا حل مشکل )، جهت گزارش گیری و برنامه ریزی مدیریتی، از اقدامات نوین بخش پشتیبانی سخت افزار محسوب می گردد. نحوه ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری، اعزام کارشناس، تلفنی، ریموتی، نیروی مستقر در محل کارفرما و در مورد پروژه های بزرگ اعزام تیم در محل میباشد. این شرکت در زمینه کلیه خدمات پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری حوزه فناوری اطلاعات شامل امور نگهداری و پشتیبانی نرم افزاری به شرح ذیل آماده ارائه خدمات میباشد ، کلیه خدمات به صورت قرارداد پشتیبانی قابل ارائه میباشد.
- برپانگهداشتن نرم افزار و رفع اشکالات بوجود آمده جهت بهره برداری مطلوب.
- انجام تدابیر ضروری به منظور حفظ و نگهداری اطلاعات و ذخیره سازی مطمئن آنها.
- ارایه آخرین ویرایش های نرم افزارکه توسط تیم فنی طراحی و پیاده سازی میگردد و نصب و راه اندازی این ویرایش ها برروی کامپیوترهای کارفرما.
- انجام عملیات تکمیلی و ارتقاء نرم افزار به منظور پاسخگوئی به نیازهای جدید.
انجام عملیات تکمیلی و ارتقاء نرم افزار به منظور پاسخگوئی به نیازهای جدید
- پاسخگوئی از طریق تلفن
- پشتیبانی از طریق اینترنت و با برقراری ارتباط برخط(ONLINE) با کامپیوترهای کارفرما و رفع اشکال آنی
- حضور کارشناسان در محل کارفرما و رفع اشکال حضوری